S
Header
            ترقی جامعه، به حفظ کرامت انسان ها وابسته است /دین در پرتو عبودیت خدا دوستدار انسانیت است                        هلال احمر مروج و شاخصه مسئولیت اجتماعی در کشور است                        پیام تسلیت نماینده ولی فقیه به معاون پشتیبانی و منابع انسانی هلال احمر                        هلال احمر در گسترش صلح و آرامش پیشرو است                        امروز جمعیت هلال احمر بر پایه ارزش های انسانی، نماد خدمت به جامعه است                        پیام نماینده ولی فقیه به مناسبت روز جهانی هلال احمر                        از ارتقای اخلاق امدادگری تا توجه به فرهنگ دینی در هلال احمر                        برگزاری مراسم شهادت امام صادق (ع) در هلال احمر                        هلال احمر با تاسی از سیره رفتاری امیرالمومنین (ع) به نیازمندان جامعه خدمت نماید                        نماینده ولی فقیه در هلال احمر با خانواده‌ شهیدان خان محمدی دیدار کرد            
کد خبر : 64750
نماینده ولی فقیه در هلال‌احمر 

نبی مکرم اسلام(ص)، اسوه کامل عبودیت و  بندگی 

سرویس اخبار
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در پیامی فرارسیدن میلاد با سعادت پیامبر اعظم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و همچنین ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام جعفر صادق (ع) را به عموم مسلمین جهان تبریک و تهنیت گفت. 
شنبه 1 آبان 1400 ساعت 10:26
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
نبی مکرم اسلام(ص)، اسوه کامل عبودیت و  بندگی  نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در پیامی فرارسیدن میلاد با سعادت پیامبر اعظم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و همچنین ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام جعفر صادق (ع) را به عموم مسلمین جهان تبریک و تهنیت گفت.  http://media.nvhelal.ir//Image/2021/10/202110109815170115_Thum.jpg نبی,مکرم,اسلام(ص)،,اسوه,کامل,عبودیت,و  بندگی  nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه جمعیت هلال احمر؛ متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین معزی به این شرح است:


بسم‌الله الرحمن‌الرحیم 
هفدهم ربیع الاول میلاد با سعادت پیامبر اعظم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق (ع) بنیانگذار مکتب شیعه، بر تمامی مسلمانان در سراسر گیتی مبارک و خجسته باد.

این روز فرخنده تجلی اراده الهی در برگزیدن پیامبری از جنس بشر است تا اسوه کامل عبودیت و  بندگی به همگان معرفی شود . پیامبر اسلام (ص) در تمام ادوار تاریخی و برای تمام جهانیان، پیامبر لطف، رحمت و مهربانی است، وَ ما أَرْسَلْناکَ إِلَّا رَحْمَةً للعالمین. (و ما تو را جز رحمتی برای جهانیان نفرستاده‌ایم). این واقعه عظیم را نباید تنها در یک روز از سال یادآوری کرد و گرامی داشت بلکه باید به عنوان سرمشق و نمونه در اشکال و موضوعات مختلف در طول سال و در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی زندگی جاری و ساری گردد. 
میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام، در واقع فرصتی مغتنم و هنگامه‌ای مبارک برای توجه ویژه به تمامی مکارم اخلاقی است تا بتوانیم در سایه‌ی آن نور ملکوتی، حرکت به سوی آرامش، تقوا، ایمان و برابری را با یکدیگر به اشتراک گذاریم. 
دربرهه کنونی امت اسلامی بیش از هر زمان دیگری به بازگشت به سیره نبوی مبنی بر تحکیم برادری و دوستی، دوری از اختلاف و تفرقه نیاز دارد. گرامیداشت هفته وحدت، گرامیداشت اخوت و برادری و تجدید پیمان با اسلام و آرمان‌های نظام اسلامی است.

در جهان امروز که بدخواهان جهان اسلام با تفرقه‌افکنی در میان مسلمین، برای رسیدن به منافع پست و غیرانسانی خود تلاش می‌کنند، تنها مسیر نیل به پیروزی در مقابل دشمنان جهان اسلام، باور به‌ضرورت وحدت و اهمیت وحدت کلمه مسلمین و پرهیز از هرگونه اختلاف و مجادله بین مذاهب و اقوام است. 
همچنین هفدهم ربیع الاول میلاد فخر عترت و نبوت، بنیانگذار و موسس فقه جعفری حضرت امام جعفر صادق (ع) است و امیدوارم با الهام از سیره و زندگی سراسر درس و سخنان گهربار این امام رئوف و بزرگوار، پیرو واقعی مکتب ایشان باشیم. 
اینجانب فرارسیدن این اعیاد سعید را به مسلمین جهان و ملت سرافراز و ولایت مدار ایران اسلامی، خصوصا کارکنان، داوطلبان، امدادگران و جوانان جمعیت هلال احمر که در سال های گذشته خالصانه در مقابله با شیوع ویروس کرونا مجاهدت کردند تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. 


عبدالحسین معزی
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر

10/23/2021 10:26:12 AM
آخرین اخبار